torsdag 17 november 2011

Brev från Mona

Hej på er!

Tro inte att jag har glömt bort er!
Hoppas att ni mår bra i (kalla) Sverige! Här börjar det faktiskt också bli kallt. Men inte riktigt lika kallt som ni har det J

Här är det full fart må ni tro. Ingen rast ingen ro. Jag har ett fullspäckat schema, varje dag! Jag tycker om att vara så upptagen som jag är, för allt jag lär mig kommer jag att nytta av senare. Den här veckan är extra tuff eftersom vi har teoriprov (läsa noter, lyssna på ett musikstycke och kunna skriva det med noter och mycket mera!), samt sångprov i två olika genrer och en massa läsning. Jag hade nog inte trott att det skulle vara så intensivt som det är, men trots det känns det fantastiskt för att när ett och ett halvt år har passerat kommer jag att ha lärt mig så otroligt mycket!

Jag har lärt känna en massa nya människor, vänner för livet! Det är så härligt att gå på en skola där människor från världens alla hörn samlas. Det är berikande och utvecklande!
Som det ser ut nu kommer jag inte att komma hem i jul utan det dröjer till sommaren. Det är lite för dyrt tycker jag och samtidigt blir det en jobbig omställning tidsmässigt. Jag behöver min lediga tid till att bara vara. Några vänner kommer över i mars när vi har lov och då ska vi passa på att resa runt här i området och se och göra en massa trevliga saker.

Hur mår ni och hur går det för er? Vore kul att få lite uppdateringar!
Ta hand om er så länge så hörs vi av snart hoppas jag!
Massa kramar!!!
/ Mona 

1 kommentar: